ວິທະຍາໄລເຕັກນິກ-ວິຊາຊີບແບບປະສົມແຂວງອຸດົມໄຊ
ວິທະຍາໄລເຕັກນິກ-ວິຊາຊີບແບບປະສົມແຂວງອຸດົມໄຊ

ຍິນດີຕ້ອນຮັບນັກສຶກສາໃຫມ່ ສົກ2023-2024🎉 📣 ນ້ອງໆ ທີ່ຈົບ ມໍ4,​ມໍ7 ສາມາດສະຫມັກເຂົ້າຮຽນໄດ້ເລີຍ ມີຫລາກຫລາຍສາຂາໃຫ້ເລືອກຮຽນ ຮີບມາຮີບມານ້ອງໆ ຮຽນວິຊາຊີບ ມີອາຊີບ ຕິດໂຕຕະຫລອດການ


 ຍິນດີຕ້ອນຮັບນັກສຶກສາໃຫມ່ ສົກ2023-2024🎉 📣 ນ້ອງໆ ທີ່ຈົບ ມໍ4,​ມໍ7 ສາມາດສະຫມັກເຂົ້າຮຽນໄດ້ເລີຍ ມີຫລາກຫລາຍສາຂາໃຫ້ເລືອກຮຽນ ຮີບມາຮີບມານ້ອງໆ ຮຽນວິຊາຊີບ ມີອາຊີບ ຕິດໂຕຕະຫລອດການ

ຢູ່ໃນປື້ມຫົວນີ້ປະກອບມີຫຼາຍພາກ ແລະ ບັນຫາທີ່ສຳຄັນເຊັ່ນ: ການຄຸ້ມຄອງບໍລິຫານ, ການພັດທະນາບຸກຄະລາກອນ, ການຄຸ້ມຄອງຫຼັກສູດ, ການປະເມີນການປະຕິບັດການຈັດຕັ້ງການຮຽນ-ການອນ, ການສົ່ງເສີມຜູ້ຮຽນ ແລະ ອື່ນໆ. ໄປພ້ອມນີ້ການປະເມີນຕົນເອງຍັງໄດ້ຍົກໃຫ້ເຫັນຈຸດດີ ສິ່ງທີ່ສາມາດປະຕິບັດໄດ້, ​ຈຸດອ່ອນ ແລະ ຂໍ້ສະເໜີແນະໃນການປັບປຸງແກ້ໄຂ ໃນຕອນສຸດທ້າຍຂອງປື້ມຫົວນີ້ຍັງໄດ້ສະຫຼຸບຜົນການເມີນຕົນເອງຕາມແຕ່ລະມາດຕະຖານຢ່າງຊັດເຈນ.

ເນື້ອໃນທີ່ປະກອບ ແລະ ການພັດທະນາແມ່ນໄດ້ປະຕິບັດຕາມຫຼັກການ ແລະ ວິທີການຕ່າງໆ ຂອງສູນປະກັນຄຸນນະພາບການສຶກສາໄດ້ກຳນົດໄວ້ ໂດຍອີງໃສ່ໝາກຜົນ ແລະ ວິທີການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຕົວຈິງຂອງໂຮງ ຮຽນໃນປີຜ່ານມາ ບົນພື້ນຖານຄວາມເປັນເອກະພາບ ຂອງຄະນຮັບຜິດຊອບການປະເມີນຕົນເອງ ຂອງໂຮງ ຮຽນ.

ເຖິງຢ່າງໃດກໍ່ຕາມປື້ມຫົວນີ້ເຖິງວ່າໄດ້ຜ່ານການຮຽບຮຽງຢ່າງທີ່ຖ້ວນ ໂດຍຖືກຕ້ອງຕາມຄວາມເປັນຈິງ ແລ້ວກໍຕາມ, ແຕ່ກໍ່ປະສະຈາກບໍ່ໄດ້ຂໍ້ຂາດຕົກບົກຜ່ອງ ເປັນຕົ້ນຫຼັກຖານ ຫຼື ຂໍ້ມູນຕ່າງໆ ທີ່ສາມາດຊ່ວຍສະນັບສະໜູນໃຫ້ເຫັນພາບໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ, ບາງບັນຫາຍັງພົບຄວາມຫຍຸ້ງຍາກ, ເນື່ອງຈາກ ຜູ່ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດບາງໜ່ວຍງານຍັງບໍ່ທັນມີບົດຮຽນ ແລະ ປະສົບການມາກ່ອນ.



Post a Comment (0)
Previous Post Next Post
ວິທະຍາໄລເຕັກນິກ-ວິຊາຊີບແບບປະສົມແຂວງອຸດົມໄຊ

Vision and Mission

ວິທະຍາໄລເຕັກນິກ-ວິຊາຊີບແບບປະສົມແຂວງອຸດົມໄຊ
ວິທະຍາໄລເຕັກນິກ-ວິຊາຊີບແບບປະສົມແຂວງອຸດົມໄຊ